Βασίλης Διαμαντόπουλος Σεμινάρια
IASMOS SOCIAL

IASMOS ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

theatromania

ΑΡΤΕΜΙΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Η Άρτεμις Ιγνατίου, χορογράφος των τελετών αφής και παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας, περιγράφοντας το μάθημα της μας λέει: «Σκοπός των μαθημάτων Χορού είναι ο κάθε μαθητής να ξεκινήσει ένα ταξίδι μέσα σε διαφορετικές τεχνικές και είδη χορού, οι οποίες θα εμπλουτίζονται κατά καιρούς με μαθήματα εκφραστικής κίνησης και αυτοσχεδιασμού. Στόχος του ταξιδιού αυτού είναι η βελτίωση της φυσικής κατάστασης των μαθητών και ξεκινώντας από βασικές αρχές σύγχρονου χορού Limon, Release technique, Contact, συνεχίζουμε στο μάθημα της ρυθμικής Dalcroze, όπου μελετάμε την κίνηση σε σχέση με τον ρυθμό, τον χώρο και την μουσική, περνάμε στο μεγάλο κεφάλαιο του αυτοσχεδιασμού κινησιολογικού και θεατρικού, όπου δίνεται η ευκαιρία σε κάθε μαθητή να δημιουργήσει εικόνες, συναίσθημα, κίνηση, δουλεύοντας πάνω στο θεατρικό λόγο».Στο ταξίδι αυτό δεν θα ξεχάσουμε να ασχοληθούμε με διαφορετικά είδη κλασικών χορών όπως valse, tango κ.ά., ιστορικών χορών minuet, gavotte, quadrilles και κάποιων ελληνικών παραδοσιακών χορών. Στο τέλος αυτού του ταξιδιού πιστεύουμε ότι οι μαθητές θα έχουν μια ολοκληρωμένη γνώση του χορού και θα μπορούν να ανταποκριθούν σε οποιαδήποτε απαίτηση θεατρικής ή άλλης παράστασης.

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Απόφοιτος της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Συνέχισε τις σπουδές χορού στη Ν. Υόρκη, στις σχολές Merce Cunningham, Movement Research και Martha Graham. Σπούδασε θέατρο στο Studio του Άκη Δαβή και συνέχισε στη σχολή υποκριτικής τέχνης H.B. Studio στη Νέα Υόρκη.
Δίδαξε Χορό σε σχολές στην Αθήνα και στην Καλαμάτα (Δ.Ε.Π.Α.Κ.), καθώς και στις Δραματικές Σχολές του Πειραϊκού Συνδέσμου και του Ωδείου Αθηνών. Ιδρύτρια της Ομάδας Χορού «Αιώρηση» (10 παραγωγές & video dance από το 1995 έως το 2001). Πρόεδρος του Σωματείου Χορού και Ρυθμικής από το 1999 έως το 2003). Αντιπρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων από το 2006 έως σήμερα). Από το 1988 διετέλεσε Ιέρεια και βοηθός Χορογράφου στις τελετές Αφής και Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας  για τους Θερινούς και Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.
Χορογράφησε τις τελετές αφής για τους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες Νεότητας στην Πνύκα, Φινλανδία 2009, Ιταλία 2005, Γαλλία 2003, Αγγλία 1995. Στην τελευταία συμμετείχε και ως Πρωθιέρεια. Χορογράφησε την τελετή αφής για τους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Τορίνο 2006. Από το 2008 είναι η επίσημη Χορογράφος της τελετής Αφής και Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλογας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες (Πεκίνο 2008 - Βανκούβερ 2010) και τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες Νεότητας (Σιγκαπούρη 2010).
Χορογράφησε θεατρικές παραστάσεις και όπερες:  «To θαυμαστό ταξίδι του Νηλς Χόλγκερσον» και «Ο Αυγερινός και η Πούλια» (Θέατρο Αθηνών, σκην. Δ. Αδάμη), «Εκκλησιάζουσες» (σκην. Β. Πανταζή, Δήμος Ζωγράφου - Βραβείο κίνησης στο Φεστιβάλ Κορίνθου), «Ποιος ανακάλυψε την Αμερική;» (ΔΗΠΕΘΕ Κομοτηνής και ΔΗΠΕΘΕ Καβαλας, σκην. Δ. Ιωάννου), «Η μικρή Αθηνά και τα ξενιτεμένα γλυπτά του Παρθενώνα» (ΔΗΠΕΘΕ Κομοτηνής, σκην. Δ. Παπασταμάτη), «Σίτος Σιταράκης» (Θέατρο Αθηνών, σκην. Δ. Αδάμη), «Το έργο παίζεται χωρίς διάλειμμα» (θέατρο Ειλισσός, σκην. Ν. Κατσού), «Η ξυλένια κούκλα» (θέατρο Αθηνών, σκην. Δ. Αδάμη), «Οι πριγκίπισσες που…» ( Φεστιβάλ Άδειου Χώρου της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου, σκην. Γ. Καφέ και Δ. Μαραγκουδάκη), «Lenz» (θέατρο Θησείο, σκην. Μ. Μαρμαρινού), «Δραματική καντάτα» σε μουσική Φ. Τσαλαχούρη, «Η νυχτερινή βάρδια» (Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας, σκην. Δ. Αδάμη), «Λυσιστράτη», «Ιφιγένεια εν Λυξουρίω», «Ο κύκλος με την κιμωλία», «Η τιμή του Σούδερμαν» (Θέατρο Λήδρα, θεατρική ομάδα του Πάντειου  Πανεπιστημίου, σκην. Κ. Αρσένη), «Lo Speziale» (Όπερα στο Κολλέγιο Αθηνών, σκην. Κ. Παπαϊωάννου), «Δόνα Ροζίτα» (Ηρώδειο, Λυκαβηττός, σκην. Στ. Λιβαθινού), «Δεν μπορώ να φανταστώ το αύριο» (Studio Ιλίσια, σκην. Άκη Δαβή), «Ερωτική πρόβα στο θάνατο» (Αθηναϊκό Θέατρο). Επίσης συνεργάστηκε με τη Λυρική Σκηνή, το Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, την Κρατική Σχολή Χορού, το Χορόδραμα της Ρ. Μάνου,  τα Χορικά της Ζ. Νικολούδη, το Εθνικό Θέατρο, το  Μουσείο Μπενάκη και το Μέγαρο Μουσικής. Ιδρύτρια του Χοροθεάτρου ART με το οποίο παρουσίασε τις παραγωγές: «Woman without men» (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, 4η Πλατφόρμα Σύγχρονου Χορού), «Lovers» (9o  Φεστιβάλ  Χορού Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων), «Woman without men» (Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού Dansarte στην Πάτρα), «Σώμα - She dances Greek Farsi» (Πειραματικός Χώρος Αρχιτεκτονικής Έρευνας R53), «Woman without men» (Θέατρο Βασιλάκου, 8ο Φεστιβάλ Χορού του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων), «It’s a woman’s world» (Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης), «Σκιές γυναικών» (Φεστιβάλ Ελευθέρια  του Δήμου Κομοτηνής), «Τα πουλιά» (Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης), «Lenz» (Μπενάκη σε μουσική Φίλιππου Τσαλαχούρη), «Μούσες¨» (Τελετή επίσημης έναρξης του Φεστιβάλ του Πεκίνου, Κίνα), «Light Traces» (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, 3η Πλατφόρμα Σύγχρονου Χορού), «Traces» (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στην 3η Πλατφόρμα Σύγχρονου Χορού), «Water» (Λουτρό των Αέρηδων για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Λαϊκής Κληρονομιάς), «Cold Water Traces» (10ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού στη Λεμεσό, Κύπρος), «Traces» (Festival of Choreographic Miniatures Βελιγράδι, Σερβία), «Light Traces» (Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας, 6ο Φεστιβάλ Χορού του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων), «Cold Water Traces» (θέατρο Χυτήριο, 5ο Φεστιβάλ Χορού του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων  και  1ο Balkan Performing Arts Market), «Πώς να πω» (Θέατρο Αργώ, 4ο Φεστιβάλ Χορού του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων, εμπνευσμένο από έργα του S. Beckett), «…σαν τη βροχή» εμπνευσμένο από το έργο «Μίλα μου σαν τη Βροχή» του Τ. Γουίλλιαμς (Μέγαρο Μουσικής, 1η Πλατφόρμα Σύγχρονου Χορού και Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Χορός και Θέατρο»)

Στοιχεια
Μόνιμος σύνδεσμος άρθρου