Βασίλης Διαμαντόπουλος Σεμινάρια
IASMOS SOCIAL

IASMOS ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

theatromania

ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΝΤΗΣ

Περιγραφή μαθήματος

Διδάσκει το μάθημα της ορθοφωνίας και της αγωγής του λόγου μέσα από μια σειρά ασκήσεων χαλάρωσης, την εκμάθηση της χρήσης της διαφραγματικής αναπνοής μέ στόχο τη σωστή τοποθέτηση της φωνής και την καθαρή άρθρωση έτσι ώστε η φωνή του ηθοποιού να υπηρετεί όλα τα είδη του θεατρικού λόγου. Ο ηθοποιός μέσα από την ανάπτυξη του φωνητικού του οργάνου μπορεί να εκφράσει σε όλο του το εύρος τις δυναμικές (ψυχικές και σωματικές) που απαιτεί ο εκάστοτε ρόλος δημιουργώντας έτσι το πεδίο για να ξεδιπλωθεί και να εκφραστει το συναίσθημα του.

 

Βιογραφικό

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1960. Σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Πειραϊκού Συνδέσμου. Παρακολούθησε μαθήματα θεάτρου στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, όπου και διηύθυνε το Θεατρικό Εργαστήρι (1987-1990). Υπότροφος της Γαλλικής Κυβέρνησης εργάστηκε στο Θέατρο Bobigny στο Παρίσι. Εργάστηκε ως υπεύθυνος θεατρικού παιχνιδιού στο Ελληνογαλλικό Λύκειο Αγίας Παρασκευής (1987-1990). Δίδαξε θέατρο σε επιμορφωτικά σεμινάρια του Υπουργείου Παιδείας (1996-1997), καθώς και σε σεμινάρια επιμόρφωσης καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης με θέμα «Δραματοποίηση Ελληνικής Λογοτεχνίας» (1998-1999). Διδάσκει στην Ανώτερη Δραματική Σχολή «Ίασμος». Ως ηθοποιός έπαιξε στις ακόλουθες θεατρικές παραστάσεις: «Σκλαβί» της Ξ. Καλογεροπούλου (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καλαμάτας), «Καραγκιόζης Μιούζικαλ» (Κρατική Ορχήστρα Ελληνικής Μουσικής), «Σωκράτης και οι σκιές του» (Διεθνής Συνάντηση Αρχαίου Δράματος Δελφών), «Καμίνο Ρεάλ» του Τ. Ουίλιαμς (Εθνικό Θέατρο), «Φτωχοί και άγιοι» του Α. Παπαδιαμάντη (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας), «Απόπειρες ζωής» του Μ. Κριμπ (Εθνικό Θέατρο), «Θραύσματα» του Δ. Δημητριάδη (Λήδρα), «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή (Φεστιβάλ Avignon), «Οιδίπους Τύραννος» του Σοφοκλή (Θέατρο Αθήναιον), «Μέχρι το φάρο» της Β. Γουλφ (Χοροθέατρο Σ. Σπυράτου), «Αγαμέμνων» του Αισχύλου (Χορικά Ζ. Νικολούδη), «Ιχνευτές» του Σοφοκλή, «Hamlet machine» του Χ. Μύλερ (Studio Ιλίσια), «Θησέας ή Κούρος» του Ν. Καζαντζάκη (Προσκήνιο Α. Σολομού), «Παρέλαση» της Λ. Αναγνωστάκη (Επιφάνεια), «Νύχτα των δολοφόνων» του Χ. Τριανά (Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών), «Fando et Lys» του Φ. Αραμπάλ. Ως βοηθός σκηνοθέτη εργάστηκε στις ακόλουθες θεατρικές παραστάσεις: «Η Κρήτη και η μουσική της» (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών), «Απόπειρες ζωής» του Μ. Κριμπ, «Κονσέρτο Τζίλι» του Τ. Μέρφυ, «Quand elle dansait» του M. Σέρμαν, «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή, «Κλίμαξ» του Ζ. Ζενέ. Ως ηθοποιός έπαιξε στις ακόλουθες κινηματογραφικές ταινίες: «Σταγόνα στον ωκεανό» της Ε. Αλεξανδράκη, «Η φανέλα με το εννιά» του Π. Βούλγαρη, «Βίος και πολιτεία» του Ν. Περάκη. Σκηνοθέτησε τις ακόλουθες θεατρικές παραστάσεις: «H κυρία του σεληνόφωτος» του Γ. Σισιλιάνου (Εθνική Λυρική Σκηνή και Δημοτικό Θέατρο Πειραιά), «Βαφτιστικός» του Θ. Σακελλαρίδη (Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου), «Γάμοι του Φίγκαρο» των Μπωμαρσαί - Μότσαρτ (Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη Λ. Βουδούρη, Μέγαρο Μουσικής), «Βαστιανός και Βαστιανή» του Μότσαρτ - Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου, «Διδώ και Αινείας» του H. Purcell (Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου), «Χριστούγεννα που να πάρει! Η γιαγιά είναι κάτω από το τραπέζι» του P. Notte (Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης), «Η απάντηση της γοργόνας» του Π. Βεντούρα, «La-Recitaveria» του Μ. Κagel (Θέατρο Ελληνοαμερικανικής Ένωσης), «Αφιέρωμα στον K. Weil και τον B. Brecht» (Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη Λ. Βουδούρη, Μέγαρο Μουσικής), «Ελισάβετ Μουτζάν Μαρτινέγκου» σε συνεργασία με την Α. Ζεβελάκη (Θεατρο Άλεκτον), «Δύο δωμάτια» του Ph. Minyana (Fringe Festival, Τεχνόπολις), «Έμοιαζε οι δρόμοι σα να τρέχαν» της Ε. Ντίκινσον (Θέατρο της Άνοιξης), «Τότες που» του Σ. Μπέκετ (Θέατρο Σφενδόνη), «Πρόσκληση σε ταξίδι» του Ch. Beaudelaire (Θέατρο Χυτήριο), «Η ιστορία του στρατιώτη” του Ι. Στραβίνσκι (Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών), «Χώμα στην μπανιέρα» του Φ. Καστρή (Θέατρο Παραμυθίας), «Οι πολεμιστές» του P. Minyana (Πειραματική Σκηνή Εθνικού Θεάτρου), «Θραύσματα» των Δ. Δημητριάδη και J. C. Bailly (Θέατρο Ληδρα), «Από γραφή» του PIi. Minyana (Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών), «Αντιγόνη ή Η επιλογή» της Μ. Γιουρσενάρ (ΣΤ΄ Διεθνής Συνάντηση Αρχαίου Δράματος Δελφών), «De si tenders liens» της I. Bellon (Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών).

Στοιχεια
Μόνιμος σύνδεσμος άρθρου