Βασίλης Διαμαντόπουλος Σεμινάρια
IASMOS SOCIAL

IASMOS ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

theatromania

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΚΗΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Η τέχνη του Ηθοποιού στον Κινηματογράφο.

Το μάθημα της Υποκριτικής στον κινηματογράφο, έχει να κάνει με:

Το να καταλάβει ο σπουδαστής, τι πρέπει να δεχτεί , να κρατήσει ή και να μεταβάλει από την θεατρική του προπαίδεια στην υποκριτική.

Το να μελετήσει και να κατανοήσει ΠΡΑΚΤΙΚΑ, τις τεχνικές δυνατότητες που ξεχωρίζουν, τη φύση του θεάτρου από αυτή του κινηματογράφου.

Το να ανακαλύψει καινούργιες μεθόδους τεχνικής των εκφραστικών του μέσων.

Το να διαπιστώσει και να είναι σε θέση να ελέγχει, την σχέση του με την κάμερα, που είναι και ο μοναδικός "θεατής" την στιγμή του γυρίσματος.

Το να γνωρίσει και να εργαστεί "σωματικά" , με την κάμερα, έτσι ώστε να ξέρει την δυναμική του πλάνου που εμπεριέχεται.

Το να ασκηθεί στην επικοινωνία, με αντικείμενα ως παρτενέρ.

Το να γνωρίσει - αυτό που λένε γλώσσα του κινηματογράφου - ως μέσο για να επικοινωνήσει με αυτόν.

Το να μάθει βασικά σημεία - σταθμούς- στην εξέλιξη και την ιστορία, αυτής της τέχνης .

Το να μάθει μέσα από ασκήσεις, να επικοινωνεί και να κινείται στον χώρο, σε σχέση με άλλους συναδέλφους του, αλλά και την κάμερα.

Το να ασκηθεί στην αυτοσυγκέντρωση, κατά την διάρκεια του θορυβώδους γυρίσματος.

Το μάθημα της υποκριτικής στον κινηματογράφο, είναι περισσότερο εργαστήριο πρακτικής γυρίσματος, παρά θεωρητικής κατάρτισης.

Θα δοθεί βιβλιογραφία και φιλμογραφία, που οι υποψήφιοι σπουδαστές θα πρέπει κατά την διάρκεια του εξαμήνου, να μελετήσουν.

Θα γίνει κατά την διάρκεια του έτους, στο πλαίσιο του μαθήματος, εργαστήριο για την προετοιμασία για κάστινγκ .

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Έχει κάνει πανεπιστημιακές σπουδές σκηνοθεσίας με master of fine Arts στη Μόσχα και Σπουδές Σκηνογραφίας – Ενδυματολογίας στην Αθήνα. Από το 2009 έως και το 2011 διετέλεσε Καλλιτεχνικός συνεργάτης - Aναπληρωτής Καλλιτεχνικού Διευθυντή στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Από το 2011 έως και το 2015 Γενικός Διευθυντής του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου. Ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Εχει ασχοληθεί με την Σκηνογραφία, τον Φωτισμό και φυσικά με την Σκηνοθεσία στο Θέατρο, τον Κινηματογράφο, και την Τηλεόραση.

Επιλεκτική εργογραφία

D. Mamet «Το δάσος» – Θέατρο Πορεία
«Γη και Ουρανός» – Τηλεοπτική σειρά – MEGA TV
«Η χορωδία του Χαρίτωνα» – Ταινία μεγάλου μήκους
1ο Κρατικό Βραβείο Ταινίας Μυθοπλασίας, Κρατικό Βραβείο Ήχου,
Βραβείο Κοινού, 46ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, 2005
Βραβείο Καλύτερης Ταινίας, Βραβείο Σκηνοθεσίας & Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας στο 22ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αλεξάνδρειας, 2006
Ειδικό Βραβείο κριτικής επιτροπής Festival du film De Rome, 2010
«Οι ιστορίες του Αστυνόμου Μπέκα» – Τηλεοπτική σειρά – ALPHA TV
«Γιούγκερμαν» – Τηλεοπτική σειρά – ANT1 TV
Μ. Κακογιάννη «Το κορίτσι με τα Μαύρα» – Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
«Ηλέκτρα» – σκην. σύνθεση – Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
A. Gelman «Παγκάκι» – Θέατρο Vault
Σοφοκλή «Ηλέκτρα»  – Θέατρο Rustaveli
D. Harrower  «Μαυροπούλι»  – Θέατρο Σημείο

Διδάσκει Υποκριτική και Κινηματογράφο απο το 2003

Στοιχεια
Μόνιμος σύνδεσμος άρθρου