Στη διάρκεια του σεμιναρίου αφού μας μίλησε για τους βασικούς πυλώνες που καθορίζουν τη μέθοδο του, η οποία είναι επηρεασμένη από θεμελιώδεις μεθόδους μεγάλων σκηνοθετών όπως ο Μ.Τσεχωφ, ο Στανισλαφσκι και ο Σταινερ, προχώρησε σε έννοιες όπως ο αντικειμενικός σκοπός του ηθοποιού, στη διαδικασία βάσει της οποίας μας πρότεινε ν αντιμετωπίζουμε τον ρόλο μας, κατέθεσε τις απόψεις του και μας επισήμανε για ποιους βασικούς λόγους διακρίνει τον σκηνοθέτη απο τον ηθοποιό. Στο τέλος του μαθήματος παρέθεσε πολλά παραδείγματα για να μας πείσει για τη σημασία που έχει να προσεγγίζουμε τα πρωτότυπα έργα και όχι απευθείας τα μεταφρασμένα. Ο κ. Κιμουλης κατόρθωσε να μας κάνει να εμβαθύνουμε ακόμα πιο πολύ στη τέχνη που αγαπάμε. Το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα ακούγοντας τον είναι ότι ένας ηθοποιός οφείλει να είναι πολύπλευρα καλλιεργημένος, ώστε να μην κάνει το λάθος να μιμείται συναισθήματα. Κατά τον κ. Κιμουλη, ο ηθοποιός οφείλει να τα βιώσει.Τον ευχαριστώ γι αυτά και για τα πολλά άλλα τα οποία έμαθα στο μάθημα του.
Χριστίνα Μπρέκου, πρωτοετής μαθήτρια του ΙΑΣΜΟΥ με το Πρόγραμμα Δραματουργικών Σπουδών για άνεργους νέους.